Apmācību programma “Apsteidz krīzi”
Vai zini, ka lielāko daļu no krīzēm, kuras satricina skaļš un publisks skandāls, izgāž tieši komunikācija jeb plāna trūkums, ko darīt šādās situācijās? Visbiežāk uzņēmumiem krīzes plāna nav vai tas ir pārāk sarežģīts, teorētisks un neatbilstošs reālajai situācijai.
Lai gan zinām, ka no krīzes nav pasargāts neviens - krīzi var uzšķilt darbinieka neapdomīgs komentārs sociālajos tīklos, sadarbības partnera publiskota sarakste, uguns nelaime vai avārija, nelaimes gadījums darbavietā, izmaiņas normatīvajos aktos, neprecīzi formulēts viedoklis masu medijos un vēl, un vēl…
Gatavošanās krīzei, kas balstīta reālajā praksē, ir labākais, ko uzņēmumam vari dot. Tādejādi apzinot riskus, identificētu iespējamās krīzes, izveidotu apziņošanas sistēmu un krīzes komunikācijas komandu ar definētām atbildībām. Rezultātā ieraudzīsi uzņēmuma vājās vietas, kuras vēl ir iespēja pārvērst par stiprajiem balstiem krīzes vadībā, kad tas būs nepieciešams.
Uztici apmācību krīzes praktiķiem ar vairāk nekā 20 gadu pieredzes spēku, vadot komunikācijas krīzes publiskajā un privātajā sektorā tādām nozarēm kā pārtikas ražošana, būvniecība un nekustamais īpašums, enerģētika, tirdzniecība, pakalpojumi, transports un loģistika u.c.
Neatliec krīzes algoritma izveidi, kuru praksē iedzīvināt X krīzes stundā, un sazinies, lai pieteiktos “Repute” apmācību programmai “Apsteidz krīzi!”