Apmācību programma uzņēmumiem un organizācijām: “KRĪŽU VADĪBA UN KOMUNIKĀCIJA. 60 minūšu likums”
Neviena organizācija vai uzņēmums nav pasargāts no krīzēm. Lai nepieļautu krīzes vadības kļūdas un neiekristu krīzes lamatās, krīzēm ir jāgatavojas! Pēc apmācībām komanda spēs daudz veiksmīgāk reaģēt krīzes situācijās, ātrāk mobilizēties un pieņemt pareizus lēmumus.
Apmācību programmā teorija mīsies ar piemēriem no dzīves un to analīzi!
Praktisko uzdevumu sesijā būs iespēja izvērtēt savu sagatavotību reālām krīzes situācijām; iepazīt vienam otru saspringtos apstākļos; jau šodien ieraudzīt potenciālos draudus un tos novērst.
Teorija un praktiskie uzdevumi tiek pielāgoti konkrētajam uzņēmumam un tā darbības nozarei, atbilstoši pielāgojot apmācību programmu un to ilgumu.
Ar ko sākt un ko Jūs iegūsiet?
-
Pirms apmācībām sabiedrisko attiecību konsultants tiekas ar klientu, lai izprastu situāciju un vajadzības.
-
Klientam tiek atsūtīta mācību programma un budžets.
-
Pēc apstiprināšanas, abpusēji vienojoties par apmācību datumu, tiek noslēgts līgums.
-
Pēc apmācībām, konsultants klientam atsūta izvērtējumu un rekomendācijas par turpmākajiem soļiem.
Apmācības vada sabiedrisko attiecību konsultante, sabiedrisko attiecību aģentūras “Repute” dibinātāja Iveta Dzērve, kura uzsver:
“Nozarē strādājot vairāk nekā 25 gadus, ir bijušas gan uzvaras, gan pa kādai kļūdai, kas veido manu pieredzi! Tai pateicoties, situācijās, kad klienti saskaras ar krīzes izaicinājumiem, varu operatīvi sniegt profesionāli izsvērtu un pieredzē balstītu atbalstu.”