Atpakaļ

7 padomi, kā sadarbību ar aģentūru veidot maksimāli produktīvu

Lielākais gandarījums ir tad, kad klients ir apmierināts un priecīgs par sasniegtajiem rezultātiem. Savukārt mēs esam guvuši apliecinājumu, ka Repute komandas pieredzes spēks ir bijis noderīgs 🤝. Dažas atziņas un padomi, kā sadarbību ar aģentūru veidot maksimāli produktīvu un vērstu uz mērķi.

  1. Jums ir steidzami, ļoti steidzami un ļoti, ļoti steidzami projekti? Mēs saprotam šo situāciju, jo nereti arī aģentūras ikdiena ir ļoti, ļoti un ļoti steidzamu projektu virpulis. Tāpēc mūsu ieteikums maksimāli produktīvai sadarbībai ir pēc iespējas precīzāk definēt darba uzdevumu aģentūrai, paredzot arī adekvātu laiku piedāvājuma sagatavošanai un iesniegšanai. Pirms pieprasījuma sūtīšanas vienmēr aicinām arī piezvanīt un aprunāties ar aģentūras pārstāvi par konkrēto vajadzību, situāciju un aģentūras noslodzi, kā arī reāliem termiņiem. Rezultātā Jūs ietaupīsiet laiku un arī aģentūra būs ieinteresēta sadarbībā.
  2. Starp citu, darba uzdevums “iesniegt piedāvājumu pasākumam 100 cilvēkiem” vai “mums vajadzīga atpazīstamība 6 valstīs, bet budžets 3000 EUR” - nav darba uzdevums. Darba uzdevumam jābūt detalizētam un ar reālu budžetu. Tāpēc, ja Jūs rīkojat konkursu aģentūrām un iepriekš Jums nav bijusi pieredze šādu konkursu rīkošanā, daudz produktīvāk būtu organizēt klātienes tikšanos ar aģentūrām. Detalizēti izstāstīsiet savas vajadzības un redzējumu, budžeta iespējas, tikmēr aģentūrai būs iespēja uzdot Jums svarīgus jautājumus un rezultātā saņemsiet reālu piedāvājumu.
  3. Ieteikums. Pirms rīkojiet konkursu aģentūrām, izpētiet tirgu! Uzaiciniet tās aģentūras, kas visvairāk atbilst darba uzdevumam un Jūsu uzņēmuma darbības specifikai, kuru projekti un rokraksts Jūs “uzrunā” un, pats galvenais, ar kuru aģentūru, klātienē iepazīstoties, Jums ir sajūta, ka saprotat viens otru no pusvārda. Tātad, maksimāli liels konkursā iesaistīto aģentūru skaits nesniegs vajadzīgo rezultātu. Tādu dos mērķēti vadīts iepirkuma process. Turklāt neaizmirstiet par konkrētiem konkursa vērtēšanas kritērijiem, lai iesniegtos piedāvājumus varat objektīvi un profesionāli izvērtēt.
  4. Cenu aptaujas un konkursi "sporta pēc” (“gribam zināt, kas notiek tirgū un varbūt tā iegūsim kādu labu ideju") - nav laba ideja. Tirgus ir mazs un informācija par šāda veida “gājieniem” ceļo ātri. Pirmajā reizē konkursā piedalīsies daudzi, bet jau nākamajā reizē labākās aģentūras nepiedalīsies.
  5. Iesniedzot piedāvājumu, aģentūras vienmēr gaidīs atbildi, piedāvājuma vērtējumu, arī tad, ja piedāvājums konkursā neuzvarēja.
  6. Lētākais parasti nenozīmē kvalitatīvākais. Un, par nelaimi, to sapratīsiet darba procesā, kad svarīgs būs rezultāts.
  7. Abpusēji cieņpilnas attiecības ir izšķirošas veiksmīgai sadarbībai.

Ir padomā kāds projekts?

Rakstiet vai zvaniet, lai vienotos par sadarbību ar “Repute”!