Atpakaļ

Vajadzība pēc komunikācijas neizzudīs

Inga Galkina
Inga Galkina

“Repute” partnere, stratēģiskā konsultante Inga Galkina atklāj, kas ir sabiedrisko attiecību nozares izaicinājums:

“Nepazaudēt savas pozīcijas kā satura, ar pievienoto vērtību, radītājiem. Šobrīd, kad starp dažādām komunikācijas disciplīnām ir izplūdusi robeža, ir risks apmaldīties vēstījumos un satura kvalitātē, tāpēc sabiedrisko attiecību cunftei ir ne tikai jānotur satura radītāja pozīcijas, bet arī pašiem proaktīvāk jāskaidro, ko ikdienā darām.

Tāpat nekur nav pazuduši izaicinājumi strādāt vispārējos trokšņa apstākļos ļoti pārpildītā mediju telpā, apzinoties, ka sabiedrība ir sadrumstalota daudzos kanālos. Būt atšķirīgiem, īstiem, interesantiem ir trīs atslēgas vārdi, lai zīmoli varētu šai sienai izlauzties cauri. Vienlaikus komunikatoru izaicinājums ir turpināt aktualizēt arī citas sarežģītas, bet - svarīgas tēmas, jo, piemēram, ilgtspējas mērķi un to iedarbināšana ne tikai uz papīra, bet arī praktiski ir daudzu zīmolu nemainīga dienaskārtība, pat ja priekšplānā izvirzīta cilvēcība palīdzēt grūtībās nonākušajiem trausalajā politiskajā fonā.

Atlikušais gads nozarei būs tik pat saspringts kā ikvienai biznesa jomai. Ekonomikas prognozes nav iepriecinošas, tāpēc savās prognozēs esmu piesardzīga. Tā kā visi esam saistītā ķēdē, šis nav laiks, lai atslābtu. Vienlaikus vajadzība pēc komunikācijas neizzudīs, jo tieši krīzē būt pamanītiem var izrādīties izšķiroši, turklāt šis no jauna varētu būt nepopulāru lēmumu laiks, vēstījumu izstrādi uzticot jomas profesionāļiem.”

Ir padomā kāds projekts?

Rakstiet vai zvaniet, lai vienotos par sadarbību ar “Repute”!