Nav, nav viņi labākie runātāji, bet viņiem ir citas jaukas kvalitātes, kas varbūt pat ir varīgākas par daiļrunāšanu. Viņus motivē produktivitāte nevis ambīcijas. Viņi veiksmi mēra ar citu mērlenti: intravertiem nav tik svarīga atpazīstamība un profesionālā izaugsme kā komandas produktivitāte un augstas kvalitātes darbs.
38% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka šobrīd mūsu valstij ir vajadzīgi līderi, kuri spēj uzņemties atbildību, var motivēt un aizraut lieliem mērķiem ne tikai sevi, bet arī apkārtējos, secināts “Repute” veiktajā aptaujā par līderiem Latvijā sadarbībā ar pētījuma kompāniju “Norstat Latvija”.
Sadarbībā ar portālu Delfi.lv ir tapis podkāsts “Līderis”, kur piedāvāsim sarunu fragmentus ar Latvijā zināmiem līderiem un spilgtām personībām, lai iedvesmotu arī Tevi, līdera gēnu meklējot.
Autors: Dace Andersone Par latviešiem mēdz teikt, ka valdošie ziemeļu vēji mūsos “iepūtuši” vēsu, atturīgu temperamentu, izveidojot par tādiem, kas “septiņreiz nomēra un tad griež”. Vai tas ļautu apgalvot, ka esam intraverta nācija? Palūkojoties apkārt, redzam arī patiesi ugunīgus, dzirksteļojošus līderus – ekstravertos.
Autors: Sergejs Volvenkins (PhD), iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Kā līderim būt pamanāmam digitālajā vidē un sasniegt uzņēmuma mērķus? Biznesa vide ļoti strauji mainās, un, lai sasniegtu nospraustos mērķus digitālajā vidē, arī līderiem jāmainās tikpat strauji. Vēl pirms pieciem gadiem bija grūti iedomāties, ka uzņēmumu vidū būs aktuāli tādi amati kā SEO, Google un Facebook reklāmas speciālists. Šobrīd tā ir realitāte.
Jolanta Sēnele Līderis ir kā rokzvaigzne – harizmātisks un skaļš, kas dzirkstī kā šampanietis glāzē un vienmēr ir uzmanības centrā. Kā gan citādi masas lai tam sekotu, vai ne? Angļu valodā izpilddirektora saīsinājumu CEO pat puspajokam atšifrē kā līdera definīciju, kur C apzīmē harizmu (charismatic), E – aizgrābtību (effusive) un O – sabiedriskumu (outgoing).