Līderis – Stāsti – Sabiedrisko attiecību aģentūra „Réputé”
Līderis un digitālā komunikācija
29, July

Autors: Sergejs Volvenkins (PhD), iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Kā līderim būt pamanāmam digitālajā vidē un sasniegt uzņēmuma mērķus? Biznesa vide ļoti strauji mainās, un, lai sasniegtu nospraustos mērķus digitālajā vidē, arī līderiem jāmainās tikpat strauji. Vēl pirms pieciem gadiem bija grūti iedomāties, ka uzņēmumu vidū būs aktuāli tādi amati kā SEO, Google un Facebook reklāmas speciālists. Šobrīd tā ir realitāte.

Lasīt tālāk
Introverts, bet līderis
10, June

Jolanta Sēnele Līderis ir kā rokzvaigzne – harizmātisks un skaļš, kas dzirkstī kā šampanietis glāzē un vienmēr ir uzmanības centrā. Kā gan citādi masas lai tam sekotu, vai ne? Angļu valodā izpilddirektora saīsinājumu CEO pat puspajokam atšifrē kā līdera definīciju, kur C apzīmē harizmu (charismatic), E – aizgrābtību (effusive) un O – sabiedriskumu (outgoing).

Lasīt tālāk
Žurnāla LĪDERIS atklāšanas svētki
01, May

Réputé svin 15! Domājot, kā svinēt mūsu jubileju, nonācām pie secinājuma, ka jubilejas ballīte nav mūsu stilā. Mēs vēlamies augt, attīstīties, analizēt un vērtēt paši, kā arī kopā ar saviem klientiem, partneriem un domubiedriem.

Lasīt tālāk
Sabiedrisko attiecību nozare 21. gs. tehnoloģiju krustugunīs | Tims Sutons
25, April

Pēdējo gadu laikā komunikācijas nozare nemitīgi mainās – strauja globalizācija, sociālo mediju nozīmes pieaugšana, tehnoloģiju attīstība. Par izmaiņām sabiedrisko attiecību nozarē, kā arī par savu uzskatu, kas ir labs līderis, stāsta Tims Sutons, Weber Shandvick vadītājs EMEA (Eiropas, Vidējo Austrumu un Āfrikas valstis), Āzijas un Klusā okeāna valstīs.

Lasīt tālāk
Laimes lāci meklējot
12, April

Jolanta Sēnele Vai piekopt plūstošo vai žiglmenedžmenta metodi? Vai vienmēr būt pašam, vai tomēr labāk būt pozitīvam? Kas tieši nesīs lielākos panākumus? Labi domāto līderības un menedžmenta padomu jūrā var noslīkt, un pāris akadēmiķi uzstāj, ka lielākā daļa no tiem ir tīras muļķības. Vai mums tiešām tam visam atmest ar roku, vai arī tomēr kādu mazu daļiņu paturēt? Stīvs Džobs taču varētu ar tikpat lieliem panākumiem adīt zeķbikses, vadīt slimnīcu vai bulciņas cept kā taisīt savus pasauli transformējošos viedtālruņus, vai ne? Bet jo īpaši, ja viņš sev jautātu nevis „ko es daru?”, bet gan „kāpēc es daru to, ko es daru?”.

Lasīt tālāk