Līderis un digitālā komunikācija – Sabiedrisko attiecību aģentūra „Réputé”

Līderis un digitālā komunikācija

Autors: Sergejs Volvenkins (PhD), iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs

Kā līderim būt pamanāmam digitālajā vidē un sasniegt uzņēmuma mērķus?

Biznesa vide ļoti strauji mainās, un, lai sasniegtu nospraustos mērķus digitālajā vidē, arī līderiem jāmainās tikpat strauji. Vēl pirms pieciem gadiem bija grūti iedomāties, ka uzņēmumu vidū būs aktuāli tādi amati kā SEO, Google un Facebook reklāmas speciālists. Šobrīd tā ir realitāte.

Mēs dzīvojam strauji mainīgā vidē. Laikā, kad līderis savu statusu var zaudēt burtiski dažu minūšu laikā. Taču līderim neatkarīgi no situācijas jāved aiz sevis cilvēki, jārāda piemērs un jāsasniedz mērķi. Galu galā mainīga vide rada arvien jaunas iespējas, kuras jāmāk izmantot.

Pārfrāzējot teicienu no “Alises Brīnumzemē”: “Grūti nonākt kaut kur, ja nezini, kurp ej.” Neatkarīgi no strauji mainīgas vides un jaunām iespējām jāpatur prātā mērķis un stratēģija. Tas palīdzēs saprast, cik lielā apjomā un cik intensīvi jāizmanto jaunumi un vai tie jāizmanto vispār.

Vairāk lasi žurnālā.