CSDD komunikācijas kampaņa “Tava priekšzīme – svarīgākā ceļazīme!”
Aktualizējot problēmu par nepieciešamību veicināt neaizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku - bērnu un jauniešu - drošu dalību ceļu satiksmē, sadarbībā ar radošo aģentūru WKND īstenojām CSDD integrēto komunikācijas kampaņu, iesaistot arī kampaņas stratēģiskos partnerus Bērnu klīniskās universitātes slimnīcu, Valsts policiju un IF apdrošināšana.
Komunikācijas kampaņas laikā vērsām pieaugušo uzmanību un veidojām izpratni par to, ka viņu uzvedība tiešā veidā ietekmē bērnu un jauniešu drošu iekļaušanos ceļu satiksmē. Kampaņas laikā īstenojām publicitātes aktivitātes, sabiedrības aptauju, atklāšanas pasākumu, kampaņas radošo materiālu izstrādi, tiešsaistes diskusiju, sociālo mediju komunikāciju un sadarbību ar influenceriem. Noslēdzot projektu, kopumā tika iegūtas aptuveni 200 mediju publikācijas ar kopējo sasniegto auditoriju - 5 227 928. Savukārt Facebook.com platformā tika sasniegti vairāk nekā 123 000 lietotāju, bet Instagram - vairāk nekā 50 000. Tikmēr platofrmā X impresiju sasniegts pārsniedza 50 000.