Mērķis: stiprināt Latvijā lielākā interneta veikala 220.lv reputāciju kā nozares līderim, kas nosaka industrijas un pircēju dzīvesstila tendences.
Risinājumi: korporatīvās komunikācijas vadība, aktualizējot nozares aktualitātes, iepirkšanās paradumu tendences un sniedzot dzīvesstila padomus. Ekspertīzes veicināšana, veiksmīgi sadarbojoties ar nozares līderiem, piemēram, mājokļa kategorijas jomā rakstu sērija sadarbībā ar interjera dizaineri Inesi Jansoni.
Rezultāts: uzņēmums kāpina savu atpazīstamību kā viens no nozares līderiem un ekspertiem, pozicionējot un kļūstot par savas nozares ekspertu, ietekmējot mediju dienaskārtību, kā arī informējot un izglītojot pircējus. Publicitātes daļa – nozarē otra lielākā publicitātes daļa pēc pieminējuma medijos (*2019. gada novembra dati, LETA).