Portfolio – Sabiedrisko attiecību aģentūra „Réputé”

Archives

Interneta veikala 220.lv reputācijas vadība
27 January

Mērķis: stiprināt Latvijā lielākā interneta veikala 220.lv reputāciju kā nozares līderim, kas nosaka industrijas un pircēju dzīvesstila tendences. Risinājumi: korporatīvās

Read More
Dialogs ar iedzīvotājiem “Eiropa un Latvija ceļā uz demokrātijas stiprināšanu”
25 January

2020. gada janvārī Eiropas Komisijas pārstāvniecības uzdevumā organizējām augsta līmeņa diskusiju par Eiropas un Latvijas demokrātijas stiprināšanu. Par aktualitātēm, mērķiem

Read More
TOY’S PLANET pasākums ģimenēm – Pietura “Pa ceļam uz Ziemassvētkiem”
27 December

Rotaļlietu, bērnu preču izplatītāja KOTRYNA un veikalu tīkla TOY’S PLANET uzdevumā rīkojām pasākumu ģimenēm laikā pirms svētkiem – Pietura “Pa

Read More
Baltijā pirmais drošības un aizsardzības tematiem veltītais ziņu portāls Sargs.lv – portāla atklāšanas komunikācijas kampaņa
20 November

Izaicinājums: Drošības un aizsardzības jautājumi, reizēm pat neapzinoties, nonāk gandrīz katra cilvēka uzmanības centrā. Meklējot atbildes, šī tēma nereti rada

Read More
Augsta līmeņa konference “Nauda un reformas: Eiropas investīciju nākamā paaudze”
4 November

Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā uzdevumā rīkojām konferenci par ES investīciju nākotni un strukturālo reformu Baltijas jūras reģionā 2021.-2027.gadu periodā. Pasākums

Read More
Gada vērienīgākais notikums profesionālajā izglītībā Latvijā – SkillsLatvia 2019
26 July

Trešo gadu pēc kārtas mums bija tas gods organizēt integrētās komunikācijas kampaņu Valsts izglītības attīstības aģentūras īstenotajam nacionālajam jauno profesionāļu

Read More
Sociālās atbildības kampaņa “CĒRT SAKNĒ”
12 June

Mērķis: informēt par Latvijas Drošāka interneta centra (Drossinternets.lv) mobilo lietotni “Drošs internets”, ar kuru ziņot par dažādiem pārkāpumiem un nelegālu saturu

Read More
Hesburger darbinieku piesaistes kampaņa Baltijā “Nav darba pieredzes? Iegūsti to pie mums!”
5 June

IZAICINĀJUMS #1 Kā izcelties un kļūt pamanāmākam uz citu fona brīdī, kad darbiniekus meklē teju katrs otrais uzņēmums? #2 Kā

Read More
“Forevers” integrētā komunikācijas kampaņa “10 desmitgades, 10 garšīgi stāsti!”
5 June

Mērķis: veicināt lielākā gaļas pārstrādes uzņēmuma Latvijā “Forevers” atpazīstamību un stiprināt zīmola reputāciju. Risinājumi: esot Latvijas simtgadē, «Forevers» sadarbībā ar pavāru Mārtiņu

Read More
Konference “Eiro 5 gadi Latvijā”
26 February

2019. gadā Eiropas Savienības valstu iedzīvotāji atzīmē 20 gadus kopš eiro ir kļuvis par viņu ikdienas norēķinu līdzekli. Savukārt Latvija

Read More