2020. gadā, tuvojoties Starptautiskajai dzīvnieku aizsardzības dienai, kompānijas “Mars” mājdzīvnieku barības zīmoli “Whiskas” un “Pedigree” visā Baltijā uzsāka draudzīgas balsošanas
2020. gada janvārī Eiropas Komisijas pārstāvniecības uzdevumā organizējām augsta līmeņa diskusiju par Eiropas un Latvijas demokrātijas stiprināšanu. Par aktualitātēm, mērķiem
Rotaļlietu, bērnu preču izplatītāja KOTRYNA un veikalu tīkla TOY’S PLANET uzdevumā rīkojām pasākumu ģimenēm laikā pirms svētkiem – Pietura “Pa
Izaicinājums: Drošības un aizsardzības jautājumi, reizēm pat neapzinoties, nonāk gandrīz katra cilvēka uzmanības centrā. Meklējot atbildes, šī tēma nereti rada
Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā uzdevumā rīkojām konferenci par ES investīciju nākotni un strukturālo reformu Baltijas jūras reģionā 2021.-2027.gadu periodā. Pasākums
Trešo gadu pēc kārtas mums bija tas gods organizēt integrētās komunikācijas kampaņu Valsts izglītības attīstības aģentūras īstenotajam nacionālajam jauno profesionāļu
Mērķis: stiprināt Latvijā lielākā interneta veikala 220.lv reputāciju kā nozares līderim, kas nosaka industrijas un pircēju dzīvesstila tendences. Risinājumi: korporatīvās
Mērķis: informēt par Latvijas Drošāka interneta centra (Drossinternets.lv) mobilo lietotni “Drošs internets”, ar kuru ziņot par dažādiem pārkāpumiem un nelegālu saturu
IZAICINĀJUMS #1 Kā izcelties un kļūt pamanāmākam uz citu fona brīdī, kad darbiniekus meklē teju katrs otrais uzņēmums? #2 Kā
Mērķis: veicināt lielākā gaļas pārstrādes uzņēmuma Latvijā “Forevers” atpazīstamību un stiprināt zīmola reputāciju. Risinājumi: esot Latvijas simtgadē, «Forevers» sadarbībā ar pavāru Mārtiņu