“Forevers” integrētā komunikācijas kampaņa “10 desmitgades, 10 garšīgi stāsti!” – Sabiedrisko attiecību aģentūra „Réputé”

“Forevers” integrētā komunikācijas kampaņa “10 desmitgades, 10 garšīgi stāsti!”

Mērķis: veicināt lielākā gaļas pārstrādes uzņēmuma Latvijā “Forevers” atpazīstamību un stiprināt zīmola reputāciju.

Risinājumi: esot Latvijas simtgadē, «Forevers» sadarbībā ar pavāru Mārtiņu Sirmo aizsāk integrētu komunikācijas kampaņu «10 desmitgades, 10 garšīgi stāsti!» par Latvijas virtuvi un gaļas ēdieniem. Kampaņas domubiedri – Latvijas virtuves leģendārā ikona Antoņina Masiļūne, kā arī ēdienu pētniece Dr.art. Astra Spalvēna, kuras apskats par Latvijas virtuvi palīdzēja noteikt katras desmitgades raksturīgāko gaļas ēdienu. 10 stāstu sērija, daloties ar gaļas ēdienu video receptēm, kā arī izstāstot, kā vēstures līkloči un katrs laikmets ietekmējis un veidojis mūsu virtuves tradīcijas.

Speciālas sadaļas izveide Delfi.lv, komunikācija projekta mājas lapā www.forevers.lv/receptes, kā arī Youtube un sociālajos tīklos. Sabiedrisko attiecību atbalsts.

Rezultāti: kampaņas laikā visos kanālos iegūtas 936 378 impresijas jeb skatījumi. Youtube izdevās sasniegt trīs reizes vairāk skatījumu kā plānots, sasniedzot 49 000 unikālos lietotājus. Delfi.lv sadaļā izvietotie raksti lasīti divas reizes vairāk, nekā citos līdzīga veida projektos. Komunikācija sociālajos tīklos ģenerējusi vairāk kā 100 000 skatījumus. Kampaņas mērījumā 71% respondentu atzina, ka vērtīgākais bijis kampaņas saturs, savukārt vairāk nekā 50% norādīja, ka projekts atstājis labu iespaidu par “Forevers” zīmolu.