Pirmo reizi Latvijā 2018. gada pavasarī ar īpašu pasākumu tika prezentēti jaunākās paaudzes Nokia viedtālruņi. Pasākums pulcēja mediju pārstāvjus, blogerus
Mērķis: izcelt labākos jaunos speciālistus, celt profesionālās izglītības reputāciju, piesaistīt jaunus studējošos šīm mācību iestādēm, kā arī sekmēt darba devēju
Artis Pabriks ir uzrakstījis ļoti personīgu grāmatu – “Hiršenhofas stāsts. Kultūrvēsturiska eseja”, kurā apskatīta Hiršenhofas kolonija tās pastāvēšanas laikā. Tā
Mērķis: lielākā pašmāju degvielas tirgotāja AS “VIRŠI-A” reputācijas un atpazīstamības veidošana. Risinājums: uzņēmuma ārējās komunikācijas vadība kopš 2007. gada – darbs ar
2017. gada 1. novembrī Latvijā ieradās Eiropas Komisijas budžeta un cilvēkresursu komisārs Ginters Etingers. Sadarbībā ar Eiropas Komisijas pārstāvniecību Latvijā organizējām
Gandrīz divu gadu garumā bijām iesaistīti biedrības “Latvijas karogs” izlolotā un realizētā ilgtermiņa projektā, kura viens no galvenajiem mērķiem bija
Mērķis: pašmāju vadošā gaļas pārstrādes uzņēmuma “Forevers” reputācijas un atpazīstamības veidošana. Risinājums: uzņēmuma ārējās komunikācijas vadība – darbs ar masu
2017. gada 29. septembrī Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā uzdevumā organizējām diskusiju “Dialogs ar iedzīvotājiem“. Tajā par Eiropas Savienības nākotni diskutēja Eiropas
Atklājam Baltijā pirmo “BITES Jauno tehnoloģiju parku!”, kurā ir iespēja ne tikai apskatīt, bet arī izmēģināt jaunākās tehnoloģijas pirms to
Uzsākot “Dāvanu serviss” sporta automašīnu izbraukumu sēriju 2017. gada vasaras sezonā, organizējām īpašo viesu un mediju pasākumu Biķernieku trasē. Viesiem