Portfolio – Page 4 – Sabiedrisko attiecību aģentūra „Réputé”

Archives

Fotoprojekts “Latvijas kultūrceltņu mantojums laikmeta griežos”
12 July

Mērķis: pēc Eiropas Parlamenta deputāta Arta Pabrika iniciatīvas iepazīstināt ar Latvijas privātajām muižām, īpašnieku paveikto vēsturisko ēku atjaunošanā un mudināt

Read More
GEFCO komunikācijas stratēģijas izstrāde un īstenošana Baltijā
12 July

Mērķis: Starptautiskās loģistikas kompānijas ”Gefco” meitasuzņēmuma Baltijā ”Gefco Baltic” reputācijas un atpazīstamības veidošana. Risinājums: uzņēmuma ārējās komunikācijas vadība – darbs ar masu medijiem,

Read More
Repute atklāj SL Casino Riga
8 July

“Storm International”, globāls kazino attīstītājs un operators, paplašina savu tīklu ar jauna kazino izveidi Rīgā, Latvijā. “SL Casino Riga” kazino

Read More
Latvijas Gāzes sociālas atbildības projekts “Mans Olimpietis”
29 March

Mērķis: pozicionēt AS “Latvijas Gāze” kā sociāli atbildīgu uzņēmumu. Risinājums: olimpiskajā gadā AS “Latvijas Gāze” aicina meklēt olimpiešus starp savējiem!

Read More
Herbalife komunikācijas stratēģijas izstrāde un īstenošana Baltijā
29 March

Mērķis: globālās uztura kompānijas “Herbalife”reputācijas un atpazīstamības veidošana Baltijas valstīs. Risinājums: komunikācijas stratēģijas izstrāde, darbs ar mērķa grupām (neatkarīgie partneri, esošie

Read More
Latvijas Onkologu ķīmijterapeitu asociācijas diskusiju cikls “Diagnoze vēzis”
29 March

Onkoloģiskā modrības gada ietvaros organizējām piecas Latvijas Onkologu ķīmijterapeitu asociācijas apaļā galda diskusijas ar nozares vadošajiem speciālistiem, lēmuma pieņēmējiem un

Read More
Ielūdz G.H.MUMM šampanietis
29 March

Mērķis: informēt par “G.H.MUMM” un “Dinner in the Sky” gastronomisko piedzīvojumu Rīgā un Jūrmalā, pasākumam sekmējot apmeklētību un pozicionējot “G.H.MUMM”

Read More
Hesburger komunikācijas stratēģijas izstrāde un veidošana
29 March

Mērķis: Somijā un Baltijā lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesbuger” reputācijas un atpazīstamības veidošana. Risinājums: uzņēmuma ārējās komunikācijas vadība – darbs ar

Read More
Martell 300 gadu svinības
29 March

Mērķis: atzīmējot konjaka “Martell” 300 gadu jubileju, veicināt zīmola atpazīstamību mērķauditorijas vidū un sekmēt produkta pārdošanu. Risinājums: ekskluzīva konjaka meistarklase

Read More
Monea komunikācijas stratēģijas izstrāde un realizēšana
29 March

Mērķis: Latvijā pirmās mobilās aplikācijas “Monea” ienākšana Latvijas tirgū, iepazīstinot mērķauditoriju ar aplikāciju un sekmējot aplikācijas lietotāju skaita pieaugumu. Risinājums:

Read More