Mērķis: pēc Eiropas Parlamenta deputāta Arta Pabrika iniciatīvas iepazīstināt ar Latvijas privātajām muižām, īpašnieku paveikto vēsturisko ēku atjaunošanā un mudināt
Mērķis: Starptautiskās loģistikas kompānijas ”Gefco” meitasuzņēmuma Baltijā ”Gefco Baltic” reputācijas un atpazīstamības veidošana. Risinājums: uzņēmuma ārējās komunikācijas vadība – darbs ar masu medijiem,
“Storm International”, globāls kazino attīstītājs un operators, paplašina savu tīklu ar jauna kazino izveidi Rīgā, Latvijā. “SL Casino Riga” kazino
Mērķis: pozicionēt AS “Latvijas Gāze” kā sociāli atbildīgu uzņēmumu. Risinājums: olimpiskajā gadā AS “Latvijas Gāze” aicina meklēt olimpiešus starp savējiem!
Mērķis: globālās uztura kompānijas “Herbalife”reputācijas un atpazīstamības veidošana Baltijas valstīs. Risinājums: komunikācijas stratēģijas izstrāde, darbs ar mērķa grupām (neatkarīgie partneri, esošie
Onkoloģiskā modrības gada ietvaros organizējām piecas Latvijas Onkologu ķīmijterapeitu asociācijas apaļā galda diskusijas ar nozares vadošajiem speciālistiem, lēmuma pieņēmējiem un
Mērķis: informēt par “G.H.MUMM” un “Dinner in the Sky” gastronomisko piedzīvojumu Rīgā un Jūrmalā, pasākumam sekmējot apmeklētību un pozicionējot “G.H.MUMM”
Mērķis: Somijā un Baltijā lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesbuger” reputācijas un atpazīstamības veidošana. Risinājums: uzņēmuma ārējās komunikācijas vadība – darbs ar
Mērķis: atzīmējot konjaka “Martell” 300 gadu jubileju, veicināt zīmola atpazīstamību mērķauditorijas vidū un sekmēt produkta pārdošanu. Risinājums: ekskluzīva konjaka meistarklase
Mērķis: Latvijā pirmās mobilās aplikācijas “Monea” ienākšana Latvijas tirgū, iepazīstinot mērķauditoriju ar aplikāciju un sekmējot aplikācijas lietotāju skaita pieaugumu. Risinājums: