Sociālās atbildības kampaņa “CĒRT SAKNĒ” – Sabiedrisko attiecību aģentūra „Réputé”

Sociālās atbildības kampaņa “CĒRT SAKNĒ”

Mērķis: informēt par Latvijas Drošāka interneta centra (Drossinternets.lv) mobilo lietotni “Drošs internets”, ar kuru ziņot par dažādiem pārkāpumiem un nelegālu saturu interneta vidē.

Risinājums: sociālās atbildības kampaņa “CĒRT SAKNĒ”, aicinot uz atbildīgu interneta lietošanu un līdzdalību mazināt pārkāpumus internetā. Kampaņas vēstījumi tika balstīti uz trīs biežāk izplatītākajiem pārkāpumu veidiem – emocionālā vardarbība internetā, šantāža un draudi, bērnu kailfoto. Kampaņas tonalitāte – emocionāli stāsti, kas balstīti uz patiesiem notikumiem, tā rosinot aizdomāties, ka jebkurš no mums var nokļūt upura vietā.  Tīras interneta vides veidošana var būt viena klikšķa attālumā, proaktīvi nospiežot pogu “Ziņot!”

Kampaņas arhitektūra tika būvēta ap trīs vēstījumiem, ilustrējot vajadzību būt aktīviem un ziņot, kā arī mudinot uz rīcību lejupielādēt aplikāciju. Integrēti sabiedrisko attiecību, reklāmas un digitālā mārketinga risinājumi.

Rezultāti: Auditoriju uzrunājošs un saistošs saturs, par ko liecina reklāmas kampaņas rezultāti. Kopējais impresiju skaits sasniedza 3 238 414 impresijas, savukārt klikšķu skaits bija vairāk kā divas reizes lielāks, nekā iepriekš plānots, sasniedzot 13 837 klikšķus. Sasniegta vairāk nekā 300 000 liela unikālā auditorija. Vidējais videoklipa skatīšanās ilgums Youtube.com platformā – 50,37% no klipa, kas vērtējams kā augsts rādītājs. Kampaņa ģenerēja vairāk nekā 2100 aplikācijas lejupielādes. Plaša publicitāte, aptverot nacionālā mēroga medijus.