Unikālās enciklopēdijas “Muižas Latvijā” 1. sējuma publicitātes kampaņa – Sabiedrisko attiecību aģentūra „Réputé”

Unikālās enciklopēdijas “Muižas Latvijā” 1. sējuma publicitātes kampaņa

Sadarbībā ar dizaina aģentūru “Due”, decembrī tika atzīmēta enciklopēdijas “Muižas Latvijā” 1. sējuma (A–H) izdošana, kurā ir apkopotas 179 muižas. Enciklopēdijas autors ir fotogrāfs un kultūras pieminekļu pētnieks Vitolds Mašnovskis, kurš 40 gadu garumā veicis dokumentālu fotofiksāciju un izpēti, kā rezultātā ir tapis nozīmīgs un fundamentāls materiāls Latvijas kultūras mantojumu izpētē un turpmākā saglabāšanā.
Lai unikālais stāsts tiktu pamanīts, organizējām publicitātes kampaņu pirms un pēc enciklopēdijas atvēršanas svētkiem. Tās galvenie vēstījumi caurvija Latvijas muižu likteņus un autora atziņas par savu mūža darbu. Enciklopēdijas izdošana guva plašu publicitāti medijos, tā radot lielu interesi par grāmatas iegādāšanos.