Kā jau katrā krīzē, uzņēmēji to pārdzīvo ļoti dažādi. Vieniem uzņēmējdarbībā iestājas īslaicīga vai ilglaicīga pauze. Citiem – tieši krīzes laikā ir būtisks pieprasījuma pieaugums. Jebkurā gadījumā mūsu ieteikums, neatkarīgi no esošās situācijas, meklēt citus ceļus un attīstības virzienus vai izmantot iespēju un nostiprināt esošās pozīcijas.
Savukārt, ja uzņēmējdarbība tiek apturēta, izvēlēties pareizos komunikācijas akcentus, kā par šo faktu informēt darbiniekus un sadarbības partnerus. Jo katra pandēmija reiz beidzas un būtiski, lai labākie darbinieki būtu motivēti atgriezties, savukārt sadarbības partneri vēlētos arī turpmāk jūs redzēt savu partneru lokā.
Šoreiz padomi tiem, kuru darbība lēnāk, bet notiek un kas nonākuši zināmā apjukumā, kā rīkoties tālāk? Apturēt jebkādas komunikācijas aktivitātes vai tomēr turpināt? Ko darīt tieši šobrīd?
#1 Sakārtojam un uzlabojam!
90% gadījumu uzņēmēji un organizācijas sava tēla veidošanu pakārto ikdienas tekošajiem darbiem. Tieši tāpēc šis ir brīdis, kad veltīt laiku, lai sakārtotu saturu savā mājas lapās un sociālo tīklu profilos. Pat veiktu vizuālā noformējuma uzlabojumus. Domātu un reāli veiktu nozīmīgus soļus komunikācijā ar saviem sekotājiem sociālajos tīklos.
#2 Meklējam iespējas!
Biznesa attīstības temps nav apstājies virtuālajā dzīvē, tāpēc jāmeklē iespējas savus pakalpojumus piedāvāt digitāli. Šie jebkurā gadījumā nebūs īslaicīgi risinājumi, bet gan lieti noderēs arī pēc tam, kad viss ieies “ierastajās sliedēs”. Konsultējieties ar profesionāļiem, kas jums ieteiks labākos risinājumus.
#3 Laiks sociālās atbildības projektiem un pamanāmām idejām!
Nostiprini sava zīmola atpazīstamību tieši tagad, kad mediju telpu pārņēmusi, galvenokārt, viena tēma. Tagad gan mediji, gan sabiedrība ir izslāpuši pēc ziņām ārpus Covid-19. Tāpēc šis ir īstais laiks radošām idejām un pamanāmām aktivitātēm!